Способи оплати та терміни доставки обговорюються безпосередньо при оформленні замовлення. Протягом одного дня ми зв'яжемося з вами, сформуємо і доставимо замовлення за вказаною вами адресою.
Інтернет-магазин чоловічого і жіночого одягу "Rolada" має 3 філії в місті Одесі. У кожній з цих філій ви можете ознайомитися з виробами які Вас зацікавили.
Ми доставляємо товари в будь-яке місто України за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта». Список міст та адреси складів, в які доставляє «Нова Пошта» Ви можете подивитися тут . Ви зможете на місці перевірити цілісність посилки та товару і тільки після цього оплатити вартість замовлення і доставки.
Термін доставки — 1-3 робочих дні.
Ви так само можете вибрати іншого перевізника — Укрпошта, Автолюкс, Нічний Експрес. Але в даному випадку Вам необхідно буде внести 100% оплату за замовлення перш, ніж ми зможемо Вам відправити посилку.
Оплата замовлення в м.Одесі проводиться при його отриманні — нашему представнику.
Оплатити замовлення з доставкою по Україні Ви можете при отриманні у відділенні «Нової Пошти» після перевірки цілісності і комплектності посилки.
В разі використання інших перевізників або кур'єрської доставки до Вас додому або в офіс необхідно внести 100% оплату одним з наступних образів:
Після відправлення посилки, ми відправляємо Вам СМС або лист на електронну пошту з номером товарно-транспортної накладної, по якій Ви можете дізнатися про статус Вашої посилки на сайті перевізника: « Нова Пошта »
Якщо куплений вами товар з якихось причин Вам не підійшов, Ви можете гарантовано повернути або обміняти його із зазначенням причини протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Прохання повідомити нам про Ваш намір обміняти / повернути товар в день отримання, або на наступний після нього і відправити нам товар в зазначений період.
Товар повинен бути упакований в оригінальну упаковку. Обов'язково додана копія товарного чека і опис претензіі. Якщо не дотримано цих умов, наш інтернет — магазин залишає за собою право відмовити в обміні товару або повернення коштів.
При поверненні або обміні витрати на транспортування товару і можливі банківські комісії з переказу грошей лягають на клієнта. Винятком є лише випадки, якщо товар до Вас потрапив з браком / дефектом або неправильної комплектацією замовлення, тоді вартість зворотної доставки оплачує Продавець.